شناسه : 4602
امروز سه شنبه 1396/05/10 - 13:17
نویسنده : mozafari
مدیر فرهنگی بسیج اصناف،بازاریان و تجار کشور:

هفته بسیج اصناف و بازاریان

موسوی: هفته بسیج اصناف از روز 29 مرداد شروع شده و 4 شهریور مصادف با روز قشر بسیج اصناف به پایان خواهد رسید.

سید رضا موسوی مدیر فرهنگی بسیج اصناف کشور در گفتگو با خبرنگار این سازمان گفت: با توجه به نزدیک شدن چهارم شهریور سالروز شهادت حاج مهدی عراقی و روز بسیج اصناف، برنامه های پیشنهادی و عناوین هفته بسیج اصناف به تمامی استان ها ارسال گردید.

مدیر فرهنگی بسیج اصناف کشور افزود: برنامه های هفته بسیج اصناف از 29 مرداد سال جاری تا 4 شهریور برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به روزهای هفته بسیج اصناف گفت: اولین روز با عنوان بسیج اصناف، نماز اول وقت، امر به معروف و نهی از منکر می باشد که برگزاری نشست ویژه با عنوان یاوران معروف و تجلیل از فعالان امر اقامه نماز و برپایی نماز با شکوه در بازارها و پاساژها تشکیل  شورای فرهنگی در پاساژها و مجتمع های تجاری از برنامه های این روز می باشد.

وی افزود: دومین روز با نام بسیج اصناف و تمدن سازی می باشد که بر پایی نمایشگاه دستاوردهای بسیج اصناف در مساجد و ورودیهای بازار  و  پاساژها انجام خواهد شد.

همچنین روز سوم با عنوان بسیج اصناف و فقه بازار می باشد که تجلیل از فعالان آموزش های فقه بازار از برنامه های این روز خواهد بود.

موسوی در ادامه به روز چهارم با نام نقش اصناف، بازاریان و تجار در اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: از برنامه های این روز ارائه گزارش بسیج اصناف استان با حضور فعالان اقتصادی در جمع رسانه راه اندازی بسیج در اتاقهای بازرگانی و اصناف می باشد.

مدیر فرهنگی بسیج اصناف کشور گفت: روز پنجم با عنوان بسیج اصناف و نقش خواهران در بازار نامگذاری شده است که نشست تخصصی با حضور خواهران شاغل در بازار با محوریت فرصتها و آسیب ها و اجرای طرح تکریم حجاب و عفاف در بازار انجام خواهد شد.

وی افزود: روز ششم بسیج اصناف وحدت و همدلی نامگذاری شده است که حضور منسجم در نمازهای جمعه، سخنرانی بیش از خطبه ها و برپایی ایستگاه صلواتی و رسیدگی و سرکشی  به محرومین از برنامه های این روز خواهد بود.

موسوی با اشاره به عنوان بسیج اصناف، جوانان و فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان روز آخر هفته بسیج اصناف گفت: در این روز مراسم ویژه روز قشر برگزار خواهد شد.

وی در پایان افزود: روز آخر هفته بسیج اصناف یادواره شهید شاخص سال 96 شهید مدافع حرم مرتضی عطایی جانشین تیپ فاطمیون در مشهد مقدس با حضور اصناف و کسبه بازار برگزار خواهد شد.

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.