شناسه : 4563
امروز دوشنبه 1396/05/02 - 02:06
نویسنده : mozafari
مدیر تعلیم و تربیت سازمان بسیج اصناف،بازاریان و تجار کشور:

نشست حلقه استادیاران و ائمه جماعات بازارهای اصلی سراسر کشور

حجت الاسلام سید سجاد سیاوشی: موضوع محوری این نشست هم افزایی سازمانی، هم فکری و تبادل نظریات و تجربیات به منظور کمک به ایجاد بازار اسلامی می باشد.

حجت الاسلام سید سجاد سیاوشی در گفتگو با خبرنگار سازمان بسیج اصناف کشور گفت: از سال های گذشته رویکرد بسیج اصناف کمک و هم افزایی در جهت تحقق بازار سراسر اسلامی در سطح کشور با محوریت ترویج آموزه های پیشرفت و رونق در کسب و تجارت( فقه بازار) می باشد.

مدیر تعلیم و تربیت سازمان بسیج اصناف کشور با اشاره به اینکه شبکه تربیتی، نظام سازمان یافته مبتنی بر تعلیم احکام و اخلاق اسلامی یکی از نیازهای ضروری حال حاضر بازار های کشور می باشد، گفت: وجود کادری انقلابی، مومن، متعهد و کار آمد از پشتوانه های اصلی و اساسی تحقق این مهم می باشد.

وی افزود: در همین راستا سازمان بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور با برنامه ریزی های دقیق و تعیین سرفصل های آموزشی بر خود لازم می داند ضمن تربیت کادر آموزشی قوی و اعزام آنها به بازارهای سراسر کشور به خصوص بازار های اصلی استان ها و تشکیل حلقات صالحین، با الگو سازی تربیتی به تقویت بنیه های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی در سطح بازارها بپردازد.

 

حجت الاسلام سیاوشی در پایان افزود: این نشست از لحاظ تربیتی، بصیرتی و اعتقادی در شبکه تربیتی بازار های کشور خواهد بود که در سال جاری با هدف هم افزایی سازمانی، هم فکری و تبادل نظرات و تجربیات در بین نخبگان این شبکه سراسری برگزار می شود.

 

image

 

در پایان لازم به یادآوری می باشد که این نشست روز سه شنبه هفته جاری در سالن رضویه سازمان بسیج با حضور آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران و حجت الاسلام تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین برگزار خواهد شد.

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.