شناسه : 4381
امروز یکشنبه 1396/04/11 - 23:09
نویسنده : mozafari
در جلسه شورای بسیج تخصصی اتاق اصناف ایران مطرح شد:

تشکیل بسیج تخصصی در اتاق های اصناف سراسر کشور یک ضرورت است

حسن پور: ابلاغ راه اندازی بسیج تخصصی در اتاق های اصناف و بازرگانی توسط سازمان بسیج مستضعفین در اولویت کارهای بسیج اصناف کشور قرار دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، سومین جلسه شورای بسیج تخصصی اتاق اصناف ایران در اتاق اصناف ایران با حضور اعضای برگزارگردید.

علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران ضمن خیر مقدم به حضار در خصوص تشکیل شورای تخصصی بسیج در اتاق اصناف ایران توضیحاتی ارئه داد.

فقیهی رئیس شورای تخصصی بسیج اتاق اصناف ایران فلسفه تشکیل بسیج تخصصی در اتاق را همکاری و هم افزایی بسیج با اصناف به ویژه در بحث اقتصاد مقاومتی دانست.

وی از اعضای شورا خواست با اعتقاد به این موضوع نگاه کرده و با همکاری همدیگر در صدد رفع مشکلات اصناف و بازاریان گام بردارند.

فقیهی با اشاره به ظرفیت های بسیار بالای اتاق ها و اتحادیه ها ی صنفی گفت: اگر این ظرفیت در کنار ظرفیت های بسیج قرار گیرد می تواند ما را از وضعیت کنونی حاکم بر بازار رهایی بخشند.

[[{"fid":"7426","view_mode":"default","type":"media","link_text":null,"attributes":{"height":"720","width":"992","style":"width: 550px; height: 399px;","class":"media-element file-default"}}]]

در ادامه سردار غلامی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ضمن ابراز خرسندی از تشکیل شورا با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی در عرصه های اقتصاد مقاومتی افزود: صنایع تبدیلی و قطب بندی صنایع شهر ها و روستا های مختلف کشور میتواند از واردات و قاچاق کالا جلوگیری نماید.

وی از اصناف کشور خواست در خصوص ایجاد بازار به منظور فروش محصولات اقتصاد مقاومتی همکاری نماید و همچنین آمادگی خود را برای همکاری همه جانبه با اصناف کشور را اعلام نمود.

در ادامه اعضای جلسه نقطه نظرات خود را ارائه نمودند و مقرر شد در جلسه بعدی شیوه نامه اجرایی شورای بسیج تخصصی مورد بحث قرار گیرد.

[[{"fid":"7427","view_mode":"default","type":"media","link_text":null,"attributes":{"height":"1198","width":"1162","style":"width: 550px; height: 567px;","class":"media-element file-default"}}]]

در پایان حسن پور رئیس بسیج اصناف،بازاریان و تجار کشور با ضروری دانستن تشکیل بسیج تخصصی در اتاق های اصناف گفت: ابلاغ راه اندازی بسیج تخصصی در اتاق های اصناف و بازرگانی توسط سازمان بسیج مستضعفین در اولویت کارهای بسیج اصناف قرار دارد.

[[{"fid":"7428","view_mode":"default","type":"media","link_text":null,"attributes":{"height":"399","width":"703","style":"width: 550px; height: 312px;","class":"media-element file-default"}}]]

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.