شناسه : 4377
امروز شنبه 1396/04/10 - 12:54
نویسنده : mozafari

بازار جنسیتی

فروش کالا به هر قیمت ممکن، امروز به عنوان ترفند بخشی از بازار تبدیل شده و پیر و جوان نمی شناسد امروز کمتر فروشنده ای است که برق پول چشمان را جلب نکند و دستانش را به لرزه درنیاورد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور:

فروش کالا به هر قیمت ممکن، امروز به عنوان ترفند بخشی از بازار تبدیل شده و پیر و جوان نمی شناسد امروز کمتر فروشنده ای است که برق پول چشمان را جلب نکند و دستانش را به لرزه درنیاورد شما که در بازار مشغول هستید یا از بازار خرید دارید چقدر صحنه های غیراخلاقی فروش را دیده اید که بخشی از آن سبب ایجاد هیجان جنسیتی شده و لذات جنسی نامشروع سبب کشش مشتری و یا فروش کالا می شود در این راستا بازار در چند بخش با سرعت فزاینده ای به سمت انحطاط و بی اخلاقی پیش می رود که در زیر به بخشی از آن اشاره خواهد شد.

 پوسته جنسیتی بازار

بخش عمده بازار در قسمت فروش توسط دخترکان ناپخته و زنان با جذابیت های زنانه همراه با ویژگی ارزان بودن مشاهده می شوند که در کف صاحبان سرمایه و بازار به خوش رقصی مشغولند. در مصاحبه با برخی از کاسبان، آنان نسبت به این مسئله تعجب نموده و این مقوله را امری طبیعی و از شیوه و شگردهای نوین فروش نام بردند. آنچه مسلم است حضور فروشندگان با ظاهری خاص  فساد بازار و بالتبع جامعه را با لبخند تن فروشی دوچندان خواهد نمود.

مشتریان بیش از پیش بایستی مراقب باشند که نتیجه زحمت و کسب درآمد حلالشان در بازار صرف بازی های جنسی نشود.

از کجا لباس زیر بخریم؟

در گذشته نه چندان دور در بازار لباس زیرفروشی ذره ای اخلاق حاکم بود و فروشنده خانم یا آقا لباس مخصوص به این جنسیت را به فروش می رساند اما حالا شرایط عوض شده و معیار پول، انسانیت و اخلاق را کمرنگ نموده است. سودجویان بی ادب، فروش لباس زیرزنانه را در اختیار مردان قرار داده و لباس زیرمردان را برای فروش به بانوان واگذار نموده اند.

در مصاحبه با قشر مقید و اخلاق مدار جامعه نحوه خرید لباس زیر در این جامعه آشفته را جویا شدیم و آنان اظهارات قابل تأملی را مطرح نمودند که اولاً ساعت ها در بازار به همراه خانواده به دنبال واحد صنفی باادب که مسائل جنسیتی را رعایت می کند باید گشت و اگر موفق به کشف این عتیقه نایاب نشویم باید مشخصات کالای مدنظر را از محارم به صورت دقیق کسب کنیم و سپس آقای خانواده برای خرید لباس زیرزنانه از فروشندگان کم غیرت مرد خرید نماید که جای بسی تأسف دارد.

پیشنهاد می گردد مسئولین محترم، چند ساعت همراه با خانواده محترمشان به بازار بروند تا  خرید لباس زیر توسط خانوادتان از فروشندگان به ظاهر مرد را تجربه نمایند.

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.