شناسه : 4233
امروز جمعه 1396/03/26 - 17:36
نویسنده : mozafari

پویش "حمایت از تولید پوشاک ایرانی" در تلگرام

کمپین حمایت از تولید پوشاک ایرانی در شبکه اجتماعی تلگرام آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، مجید طلیمی رییس کمپین حمایت از تولید پوشاک ایرانی با اعلام خبر فوق افزود : پیرو منویات مقام معظم رهبری که فرمودند فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد و هرکس به اندازه وسع و توان و هنر خود باید در این میدان حضور یابد ، به همت اتحادیه پوشاک تهران و حمایت برخی مسوولین ، نمایندگان مجلس ، خبرنگاران و مدیران رسانه #پوشاک_ایرانی در تلگرام راه اندازی شد.

طلیمی اظهار داشت : عرصه فرهنگی عرصه جهاد است و استفاده بهینه از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از مقرون به صرفه ترین و اثرگذارترین ابزارهای فرهنگ سازی می باشد.

رییس کمپین حمایت از تولید پوشاک ایرانی گفت : امیدوارم مسوولین دولتی و مدیران بخش خصوصی در پشتیبانی از این پویش پیش قدم باشند تا با اتحاد یکدیگر بتوانیم به تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و رونق کسب و کار کشور کمک کنیم .

وی افزود " تصمیم داریم کارآفرینان ، فروشندگان ، تولیدکنندگان ، طراحان و دست اندرکارانی که در این حوزه فعالیت دارند را در کانال تلگرام معرفی کنیم تا ضمن ایجاد انگیزه ،  تشویق و ذهنیت سازی صحیح ، باعث تغییر عملکرد در مصرف کالای ایرانی شویم .

طلیمی خاطرنشان کرد : قطعا حضور و حمایت تمامی ایرانیان سراسر جهان در این پویش ضروری است و از همه ایرانیان وفادار به خاک کشور تقاضا دارم که با حضور در کانال تلگرام  حمایت خود را اعلام نمایند.

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.