شناسه : 4194
امروز دوشنبه 1396/03/22 - 09:11
نویسنده : mozafari
رئیس بسیج اصناف،بازاریان و تجار کشور در گفتگویی مطرح کرد:

اگر در خارج از خانه جلو دشمن را نگیریم باید در داخل خانه با او مبارزه کنیم

حسن پور: بسیجیان اصناف و بازار سراسر کشور برای حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه ابعاد آمادگی خودشان را تا پای جان اعلام می دارند.

غلامرضا حسن پور مسئول بسیج اصناف بازاریان و تجار کشور در گفتگو با خبرنگار این سازمان با تبریک و تسلیت شهادت جمعی از هموطنان  در حمله تروریستی 12 ماه مبارک رمضان و آرزوی سلامتی برای جانبازان این حادثه گفت: در مورد این حمله تروریستی چند نکته حائز اهمیت می باشد اول اینکه تمام ایرانیان از این حادثه و شهادت جمعی از هموطنان خود رنجیده خاطر شده و کام همه در ماه مبارک رمضان تلخ شده است.

دوم حضور میلیونی و دشمن شکن مردم بزرگوار تهران در مراسم تشییع جنازه این شهدا که نشان دهنده استقامت و همدلی آحاد مردم و حمایت از ولایت و عدم ترس از دشمن بود.

مسئول بسیج اصناف بازاریان و تجار افزود: در این حمله تروریستی واکنش سریع و قدرتمندانه نیروهای ویژه سپاه و نیروی انتظامی قابل تقدیر و تشکر است که با کمترین هزینه توانستند این غائله را ختم نمایند.

وی ادامه داد: این اتفاق علی رغم تلخی های فراوانی که داشت تلنگری بود برای مردم ایران به ویژه تهران که قدر امنیت را بیشتر بدانندو همچنین تذکری برای کسانی که با بی بصیرتی دفاع جمهوری اسلامی ایران را در مرزهای سوریه و عراق بر نمی تافتند و بعضا زبان به گلایه باز می کردند. این اتفاق ثابت کرد که اگر در خارج از خانه جلو دشمن را نگیریم باید در داخل خانه با او مبارزه کنیم.

حسن پور با اشاره به تبلیغات زمان انتخابات گفت: برخی در آن زمان حضور خودشان را باعث برطرف شدن سایه جنگ تلقی نمودند ولی این اتفاق اثبات کرد که این حرف نادرست بود بلکه سایه جنگ را حضور مقتدرانه مردم و نیروهای نظامی و امنیتی در سایه ولایت از سر مردم کم کرده است و این دو قطبی که زمان انتخابات به عنوان رای به صلح یا جنگ بود با این اتفاق فرو ریخت.

وی افزود: این حادثه اثبات کرد دهه 60 که مورد بی مهری و تعدی برخی از انسان های معلوم الحال قرار گرفته بود حقیقتا دهه مظلومیت بوده است و انتقام ملت ایران از منافقین آن دهه بر مبنای احکام اسلام ضروری و لازم بوده است و اینکه برخی     می خواستند جای جلاد و شهید را عوض کنند پس از حادثه اخیر سرافکنده شده و مورد سوال مردم قرار گرفتند.

حسن پور گفت: هوشمندی و درایت رهبر معظم انقلاب و موضع حکیمانه ایشان باعث ایجاد آرامش کامل در جامعه شد و اثبات کرد که ما با ولایت زنده ایم.

مسئول بسیج اصناف،بازاریان و تجار در پایان افزود: بسیجیان اصناف و بازار سراسر کشور ضمن محکومیت این حملات تروریستی اعلام می دارند که برای حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه ابعاد تا پای جان می ایستند.

رهبرا ! از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.