شناسه : 4095
امروز یکشنبه 1396/03/07 - 09:09
نویسنده : mozafari

سرمایه گذاری مفید است که بتواند اشتغال تولید و تجارت کشور را رونق دهد

سید تقی کبیری گفت: سرمایه گذاری یکی از اهرم‌های قوی برای رسیدن به رشد و شکوفایی اقتصادی است سرمایه گذاری باید در حوزه هایی شکل بگیرد که بتواند اشتغال و فعالیت‌های تجاری در اقتصاد کشورمان را رونق دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور به نقل از بسیج، سیدتقی کبیری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: اطمینان از سودمندی سرمایه گذاری موجبات پایداری و ماندگاری سرمایه را فراهم می‌آورد. لذا مردم از فضای جامعه جهت مشارکت در طرح های اقتصادی انتظار دارند که اطمینان به برگشت  سرمایه در حوزه های مختلف اقتصادی حاصل شود.

وی با بیان اینکه برگشت پذیری سرمایه موجب می‌شود تا توانایی و خلاقیت اقتصادی بیش از پیش رشد داشته باشد افزود:  سرمایه گذاری یکی از اهرم‌های قوی برای رسیدن به توسعه، رشد و شکوفایی  اقتصادی است  به همین منظور سرمایه گذاران در صورت عدم برگشت سرمایه، برای سرمایه به شکل دیگری برنامه ریزی  می کنند . سرمایه گذاری باید در حوزه هایی شکل بگیرد که بتواند اشتغال و فعالیت‌های تجاری در اقتصاد کشورمان را رونق دهد.

کبیری بیان داشت:برگشت پذیری سرمایه و سرمایه گذاری در واحدهای تولیدی و صننعتی می‌تواند علاوه بر رشد اقتصادی، افزایش رفاه عمومی در بلندمدت را هم فراهم کند. لذا در جریان سرمایه گذاری که یک تصمیم مالی مهم محسو می‌شود همواره دو مولفه ریسک و بازدهی هم باید مورد توجه قرار بگیرد این در حالی است که نقش مهم در تصمیم گیری مردم دارد.

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.