شناسه : 4064
امروز پنجشنبه 1396/03/04 - 04:48
نویسنده : mozafari
همزمان با بزرگداشت آزادسازي خرمشهر برگزار شد؛

اعتراص بازاريان، اصناف و تجار به وحشيگيري هاي آل خليفه

مراسم بزرگداشت آزاد سازی خرمشهر به همراه اعتراض بازاریان به وحشیگریهای آل خلیفه با حضور رویسای اتحادیه های تهران و هیدت مدیره اتحادیه در قلب بازار تهران برگزار شد.

مراسم بزرگداشت آزاد سازی خرمشهر به همراه اعتراض بازاریان به وحشیگریهای آل خلیفه با حضور رویسای اتحادیه های تهران و هیدت مدیره اتحادیه در قلب بازار تهران برگزار شد.

در این روزهای پرشور که با حماسه آفرینی ملت عزیزمان مشت محکمی بر دهان تمامی ابر قدرت ها و دشمنان جمهوری اسلامی ایران خواهد زده شد را به فال نیک میگیریم و خدا را شاکریم که حضور با شکوه مردم در جای جای ایران عزیزمان با امنیت و آرامش کامل همراه بود که بی شک این حضور حماسی مرهون نقش بی بدیل رهبر معظم انقلاب و رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مد ظله العالی) بوده است.

همانطور که معظم اله فرمودند حضور حماسی انتخابات ایران اسلامی بار دیگر بد خواهان ، کین ورزان و حسودان را عقب نشانید و دل دوستان و تحسین کنندگان خود را لبریز از شادی و افتخار کرد و بار دیگر گوهر درخشان عزم و اراده ی ملی را در برابر چشم جهانیان به جلوه آورد که امید داریم این حضور حماسی بدور از هر گونه گرایش های سیاسی موجبات عزت و سربلندی ایران عزیزمان و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران درسا به مقام عظمای ولایت را برایمان به ارمغان بیاورد.

در این مراسم که با حضور سران لشگری و کشوری و همچنین فرمانده بسیج اصناف و بازاریان و تجار کشور حضور داشنتد هم کدام به ایراد سخنرانی پرداختند.

 

 

غلامرضا حسن پور رئیس بسیج اصناف بازاریان و تجار کشور در خصوص آزاد سازی خرمشهر اینگونه بیان کرد: خرمشهر با خون جوانان مومن و با خدایی هم چون محمد جهان‌آرایی ها آزاد شد و این روز ها یاد آن دلیر مردان که از بهترین روزهای زندگی خود گدشتند و نام خود را با اباعبدالله حسین پیوند زدند.

 

رئیس بسیج اصناف بازاریان و تجار کشور در خصوص فرمایش مقام معظم رهبری که فتح خرمشهر ها در پیش است، گفت: این فرمایش مقام معظم رهبری کاملا هوشمندانه و عاقلانه است زیرا ما در عرصه ای قرار گرفتیم که دشمن می خواهد در همه ضمینه ها به ما ضربه وارد کند و باید آگاهی مردم را افزایش داد و در اقتصادی قوی بود تا در برابر این دشمنی که دشمن قسم خورده است پیروز بود.

 

در ادامه مراسم سالروز آزاد سازی خرمشهر حمید پویا فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان شهید صفار هرندی به سخنرانی پرداخت.

حمید پویا فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان شهید صفار هرندی امروز در کنار هم جمع شدیم تا ضمن بیعت با ارمان های امام راحل و شهدای گرانقدر ۸ سال دفاع مقدس و شهدای پیروز عملیات بیت المقدس و مقام عظمای ولایت در روز فتح و ازادسازی خرمشهر (روز  مقاومت و ایثار و پیروزی) به منافقین و معاندان و حاسدان نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کنیم که همیشه ضمن حضور همیشگی تا آخرین نفس در حفظ آرمانها و ارزش های انقلابی و اسلامی خود پایبند و استوار خواهیم ماند و از یاد نخواهیم برد. جانفشانی ھای جو انانی که لفظ تمامیت عرضی و عزت و شرف این مرز و بوم از بالاترین موهبت الهی خود گذشتند و با تقدیم خونشان عزت و قدرت و آبرو و اقتدار کشورشان را تضمین کردند.

فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان شهید صفار هرندی ادامه داد گفت: از یاد نخواهیم برد شهری را که از خون خرم گردید شهری که به وسعت تمام ایران و برابر تمامی ارزشهایی که شهیدان برای پایداری آن خون پاک خویش را نثار کردند و حسب فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند سپاس بی حد به خداوند قادر که کشور اسلامی و رزمندگان متعهد و فداکار آن را مورد عنایت و حمایت خویش قرار داد و جعفو بزرگ خود را نصیب ما فرمود و حسب فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند حماسه آزاد سازی خرمشهر و عملیات عظیم بیت المقدس در تاریخ این کشور خواهد ماند هم در آن روزی که این حادثه اتفاق افتاد و هم هر وقتی که اینگونه حوادث برای افکار مردم تشریح بشود.

حمید پویا ادامه داد گفت: این جور حوادث وسیله ای میشود برای تجدید حیات ملی و آسان کردن راه عزت و عظمت یک ملت پس ما وظیفه داریم در حفظ این ارزش ها و آرماتها و این رشادتهای جوانان وهمیاری های بزرگ و بی منت ملت بزرگ ایران و سپاس از خدا ند متعال نسبت به نعمات امنیت و عزت بین کشور در انجام اعمال خود در هر مسئولیت و هر کثوت و هر شغل و منصبی که هستیم تنها خدا راه و مصالح کشور و نظام مقدسمان در نظر بگیریم و خدای نکرده رضای خود را به رضای حق تعالی لحاظ نکنیم و همواره در رفع موانع و گرفتاری های مردم عزیزمان در هر جا که هستیم کوشارباشیم و این مسولیتهای فانی را فرصتی در جهت انجام خدمت به بندگان خدا قرار دهیم که انشاالله نزد خداوند ماجور خواهد بود ان شاء الله خداوند توفیق عمل به دستورات معنوی و دینی و الهی خود را به ما عنایت فرماید و همیشه حافظ رادمردیهای شهیدان و جانبازان و ایثارگران و مردم همیشه در صحنه و پیروز رهمدهای ولی امرمان حضرت آیت الله العظما امام خامنه ای (مد ظله العالی) باشیم.

در ادامه پایان سردار سادات حسینی مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت محمد (ص) در سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: بعد از انقلاب خرمشهر های زیادی در پبش داشتیم که یکی از آنها در عرصه جنگ نرم بود که بسیار فتح ها داشتیم.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت محمد (ص) ادامه داد: دشمن در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی می خواهد ما را محاصره بکند و ضربه به ما وارد بکند

سردار سادات حسینی این را هم افزود که این جنگ از جنگ سخت دشوارتر و پیچیده تر است و باید هوشیار و چابک بود تا بتوانیم همانند دوران دفاع مقدس فتح های خرمشهرها را داشته باشیم.

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.