شناسه : 4048
امروز چهارشنبه 1396/03/03 - 08:07
نویسنده : mozafari
مسئول سازمان بسیج اصناف کشور:

اعزام ۴۰ مبلغ آشنا به فقه بازار به سراسر کشور در ماه رمضان / برای رفاه حال مردم مطالبه‌گری می کنیم

مسئول سازمان بسیج اصناف کشور گفت: حدود 40 مبلغ در ایام ماه مبارک رمضان از قم به دیگر استان‌ها جهت اقامه نماز و جلسات پاسخ‌گویی به مسائل شرعی بازاریان اعزام می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، مسئول سازمان بسیج اصناف کشوردر آستانه ماه مبارک رمضان از اعزام مبلغ به نقاط مختلف کشور برای سخنرانی در بازارها و پاساژهای مطرح استان‌ها خبر داد و گفت: حدود 40 مبلغ در ایام ماه مبارک رمضان از قم به دیگر استان‌ها جهت اقامه نماز و جلسات پاسخ‌گویی به مسائل شرعی بازاریان اعزام می‌شوند.

غلامرضا حسن پور با اشاره به ضرورت آشنایی بازاریان با فقه بازار اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان همه ساله مبالغان امور دینی در مساجد بازارها و همچنین در پاساژها تحت عنوان طرح «شمیم رمضان» حضور می‌یابند و این مبلغان از افرادی انتخاب ‌می‌شوند که با فقه بازار آشنا باشند.

وی افزود: در استان‌ها از مبلغان بومی استفاده می‌شود و مبلغان اعزامی از قم بیشتر برای حضور در پاساژهای جدید اعزام خواهند شد. در صورت تمایل اتاق‌های اصناف و مجموعه بازارها برای حضور مبلغان آشنا با فقه بازار از قم تعداد مبلغان اعزامی بیشتر می‌شود.

عضو هیئت عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور گفت: به عنوان عضو هیئت نظارت،  گرانی نان، مرغ  و همچنین احتمال افزایش قیمت شیرینی‌جات مخصوص رمضان را به اصناف مختلف متذکر می‌شویم و برای رفاه حال مردم مطالبه‌گری خواهیم کرد تا انشالله ماه رمضان برای عموم مردم با آسانی همراه باشد.

وی همچنین برگزاری محافل انس با قرآن توسط بازاریان با حضور قاریان برجسته استانی را از دیگر برنامه‌های بسیج اصناف در سراسر کشور خبرداد.

حسن‌پور اذعان کرد: برگزاری سفره‌های افطار ساده در گذر بازارها مانند شهر شیراز و همچنین طرح اهدای سبد کالا به نیازمندان از سوی بازاریان می‌تواند کارهای پسندیده در ایام ماه مبارک رمضان برای ترویج سنته حسنه افطاری ساده باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.