شناسه : 3929
امروز دوشنبه 1396/02/18 - 09:51
نویسنده : mozafari
مسئول سازمان بسیج اصناف کشور:

گسترش نماز اول وقت در بازار را با جدیت دنبال می کنیم

حسن پور گفت: مدرسین فقه بازار سراسر کشور را به قم دعوت می کنیم و کلاس های آموزشی را برای آنها داریم. همچنین تقویت و گسترش نماز اول وقت در بازار را با جدیت دنبال می کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشورغلامرضا حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف کشور در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج در رابطه با برنامه های این سازمان در سال جدید اظهار داشت: توجه جدی به امور فرهنگی و رسانه ای از جمله اهداف سازمان در سال جدید است.

حسن پور خاطرنشان کرد: تهیه 14 برنامه 40 دقیقه ای در صدا وسیما در رابطه با تجارت با محور توجه جدی کسبه به فروش کالای ایرانی و همچنین تهیه پوسترهای خاصی برای فروش کالای داخلی را در نظر گرفته ایم.

وی با بیان اینکه تمرکز بسیج اصناف بر تولید کالاهای ایرانی و مصرف داخلی است خاطر نشان کرد: نمایشگاه هایی که کالاهای ایرانی عرضه کنند را راه اندازی خواهیم کرد و تکریم بازارچه هایی که کالای ایرانی را تبلیغ می کنند در دستور کار داریم.

حسن پور عنوان کرد: برنامه های سازمان بسیج اصناف در بخش فرهنگی نیز، توسعه آموزش های فقه بازار است که مدرسین فقه بازار سراسر کشور را به قم دعوت می کنیم و کلاس های آموزشی را برای آنها داریم. همچنین تقویت و گسترش نماز اول وقت در بازار را با جدیت دنبال می کنیم.

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.