شناسه : 3918
امروز پنجشنبه 1396/02/14 - 10:41
نویسنده : mozafari

راه اندازی واحد بسیج تخصصی فعالان اقتصادی استان ایلام

اولین جلسه هماهنگی تشکیل واحد بسیج تخصصی فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی استان با حضور رئیس و هیات رئیسه اتاق بازرگانی و مسئول و کارکنان سازمان بسیج اصناف ،بازاریان و تجار استان تشکیل گردید .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، فروتن رئیس اتاق بازرگانی ،صنایع ،معادن و کشاورزی همکاری بین سازمان بسیج اصناف و بازاریان  و اتاق بازارگانی را در جهت کمک به  اهداف اتاق بازرگانی و برآورده نمودن منویات مقام معظم رهبری (مدظله) در تحقق اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال قلمداد نمودو ابراز امیدواری کرد که راه اندازی واحد تخصصی بسیج فعالان اقتصادی و گروه های تخصصی زیر مجموعه آن بتواند گره گشای مشکلات اقتصادی و مباحث تولید و صادرات در استان باشد .

در ادامه  مریدی  رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان ضمن تشریح شیوه راه اندازی واحد بسیج تخصصی فعالان اقتصادی و گروه های تخصصی زیر مجموعه آن از همکاری صمیمانه رئیس و هیئات رئیسه اتاق بازرگانی با سازمان بسیج اصناف استان تشکر نمود .

مریدی هدف از تشکیل بسیج فعالان اقتصادی استان را هم افزایی و ظرفیت سازی بهتر و بیشتر در جامعه تجار و فعالان اقتصادی با سازمان دهی تخصصی برای حضور هدف مند ، فعال ، انقلابی و علمی تر در عرصه های مورد نیاز استان و کشور عنوان نمود .  

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.