شناسه : 3917
امروز پنجشنبه 1396/02/14 - 10:33
نویسنده : mozafari
در جلسه اتاق اصناف شهرستان ری مطرح شد:

حل مشکلات اصناف با تکیه به بسیج/وجود چهارپایه موریانه دار در اقتصاد فعلی

مسئول بسیج اصناف کشور:هدف از تشکیل بسیج تخصصی اصناف رفع و هموار کردن مشکلات اصناف می باشد

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف و بازاریان کشور جلسه اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال در اتاق اصناف شهرستان ری برگزار گردید. در این جلسه حسن پور مسئول بسیج اصناف بازاریان و تجار کشور با اشاره به دیدار روز کارگر با مقام معظم رهبری به دو نکته مهم از فرمایشات رهبری اشاره کرد، اولی آن چه سایه جنگ را سایه تعرض دشمن را در طول این سال های متمادی از سر این کشور رفع کرده است حضور مردم بوده است. و دومی نامزدهای ریاست جمهوری در کارهایشان باید به درون فکر کنند.

 

مسئول بسیج اصناف بازاریان و تجار کشور با اشاره به اینکه طی هفته های گذشته شورای بسیج تجار و فعالان اقتصادی در اتاق های بازرگانی تشکیل و آقای خسروجردی به اتفاق آراء رئیس این شورا شدند، افزود: در این شورا بحث تولید تا صادرات را دنبال خواهیم کرد.

 

وی همچنین به تشکیل بسیج تخصصی در اتاق های اصناف اشاره کرد و گفت: هدف از این تشکیل رفع مشکلات اصناف می باشد، یعنی خود اصناف با تکیه به بسیج می توانند مشکلاتشان را حل کنند.

 

حسن پور در پایان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: وظیفه همه بسیجی های اتاق های اصناف این است که در انتخابات شرکت نمایند تا اصل نظام را با انتخاب کسی که می خواهد مشکلات مردم را حل نماید حفظ نمایند.

 

در ادامه جلسه خسروجردی رئیس شورای بسیج تجار و فعالان اقتصادی با اشاره به اینکه اقتصاد فعلی 4 پایه موریانه دار دارد افزود: دشمن درون این اقتصاد موریانه دار نفوذ کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه به مدت 8 سال رئیس نفت و پتروشیمی ایران بوده است گفت: اولین پایه موریانه دار جایی است که پول می آید یعنی نفت گاز و پتروشیمی، دشمن با نفوذ در این سیستم توسط برخی بعد انقلابی ها مسیری را که باید برویم را عوض کرده است.

 

خسروجردی ادامه داد: آیا بسیج نمی تواند برای شناسایی این افراد به کمک نیروهای مسئول کمکی کند تا به یکباره از وجود این نفوذی ها راحت شویم ؟ وی افزود: دومین پایه موریانه دار ما سازمان برنامه و بودجه می باشد که باعث کندی خیلی از کارها و پروژه ها در کشور گردیده است.

 

خسروجردی سومین پایه موریانه دار را ربوی بودن بانک ها اعلام کرد و گفت: بانکداری های ما ربوی هستند که باید برای بهتر شدن آنها بیش از اندازه باید تلاش کرد.

 

وی در ادامه فساد را به عنوان چهارمین پایه موریانه دار اعلام کرد و افزود: فساد در برخی ادارات کشور به قدری زیاد است که تبدیل به یک بحران شده است.  

 

رئیس شورای بسیج تجار و فعالان اقتصادی در پایان گفت: دوپایه دیگر می باشد که برمی گردد به ضعف فرهنگی خودمان اولی مدیریت ما است که یک مدیریت جزیره ای می باشد دومی نیروی انسانی که کار مفیدش حداکثر 2 ساعت می باشد باید با تلاش مضاعف و برنامه ریزی دقیق این دو مورد هم تسریع گردد تا پروژه های کلان به دست مردم صورت گیرد. [[{"fid":"6215","view_mode":"default","type":"media","link_text":null,"attributes":{"height":"548","width":"946","style":"width: 600px; height: 348px;","class":"media-element file-default"}}]]

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.