شناسه : 3851
امروز سه شنبه 1396/02/05 - 00:24
نویسنده : mozafari
رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور مطرح کرد:

پیگیری راه اندازی بسیج تخصصی اصناف در استان قم

حسن پور:در برگزاری حلقات صالحین باید به آشنایی روحانیون و علما از مسائل روز اقتصادی مردم و بازاریان توجه ویژه ای داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور در بازدیدی که از بسیج اصناف قم داشت عنوان کرد: راه اندازی بسیج تخصصی در اتاق اصناف قم باید پیگیری و اجرا شود.

حسن پور ضمن تاکید و آشنایی صنوف به فقه و بازار ادامه داد: همه تجار و بازاریان در تمامی سطوح باید آشنایی کامل با فقه بازار داشته باشند تا منجر به کسب روزی حلال شود.

وی در ادامه  دیداری صمیمی با آیت الله احدی استاد صالحین بسیج اصناف و بازاریان کشورداشت که صحبت هایی حول محور برگزاری حلقات صالحین بازاریان، ارتباط با علمای بازار، آموزش به بازاریان در خصوص فقه بازار و گسترش ستاد اقتصاد مقاومتی در سراسر کشور انجام شد.

[[{"fid":"6060","view_mode":"default","type":"media","link_text":null,"attributes":{"height":"511","width":"445","class":"media-element file-default"}}]]

رئیس بسیج اصناف و بازاریان کشور در ادامه ضمن بازدید از موسسه طیبات قم افزود: لزوم تقویت فقه بازار برای کسب  درست سرمایه و روزی حلال ضرورت دارد و باید همه علما به ویژه علمای بازار تدریس فقه بازار را در اولویت کاری خود قرار دهند.

حسن پور ادامه داد: توجه به آموزش و محتوای آموزشی فقه بازار کاری است که باید فقها و علمای بازار آن را انجام دهند و برای ترویج فقه بازار و فلسفه وجودی این دوره ها و تاثیر گذاری آن در سطح بازار از تعلیم و تربیت چشم پوشی نکنند.

[[{"fid":"6058","view_mode":"default","type":"media","link_text":null,"attributes":{"height":"600","width":"800","style":"width: 600px; height: 450px;","class":"media-element file-default"}}]]

رئیس بسیج اصناف و بازاریان کشور در پایان پیشنهادی در خصوص تعلیم و ترببیت روحانیون به این شرح داد: آشنایی روحانیون و علما از مسائل روز اقتصادی مردم و بازاریان نکته مهمی است که باید در برگزاری حلقات صالحین در این خصوص بحث و تبادل نظر شود.

[[{"fid":"6059","view_mode":"default","type":"media","link_text":null,"attributes":{"height":"600","width":"800","style":"width: 600px; height: 450px;","class":"media-element file-default"}}]]

 

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.