شناسه : 3727
امروز پنجشنبه 1396/01/03 - 02:16
نویسنده : mozafari
رئیس سازمان بسیج اصناف کشور:

بخش عمده توقعاتی که رهبر انقلاب داشتند در سال 95 محقق نشد

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور با اشاره به تاکید مجدد رهبر انقلاب بر اقتصاد مقاومتی در سال جدید بیان داشت: بخش عمده توقعاتی که رهبر انقلاب داشتند در سال 95 محقق نشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف و بازاریان کشور، غلامرضا حسن پو در تشریح عملکرد مسئولین برای تحقق شعار سال گذشته، عنوان کرد: عملکرد مسئولین طبق بیانات رهبر معظم انقلاب با آن توقعاتی که وجود دارد فاصله بسیار زیادی داشت. البته عمدتاً هم به خاطر اختلاف در بحث های کارشناسی بین مسئولان ارشد کارها خیلی خوب پیش نمی رود. اما یک اتفاق خوبی که افتاد این بود که در سال 95 توجه مسئولین متمرکز به موضوع شد و انشاالله در سال 96 حتما توجه بیشتری خواهیم دید.

غلامرضا حسن پور اشکذری افزود: بخشی از نقش مردم در تحقق اقتصاد مقاومتی که خرید کالاهای ایرانی است هم متاسفانه پیشرفت کمی داشت و آن اتفاق خوبی که انتظارش را داشتیم نیفتاد، به خاطر این که مردم هنوز در فضا قرار نگرفته اند وباید واقعیات جامعه را بیشتر بدانند.

وی تاکید: به نظر من در اقتصاد مقاومتی کمتر از بیست درصد انتظارات هم از طرف دولت و هم از طرف مردم برآورده شده است.

حسن پور با اشاره به تاکید مجدد رهبر انقلاب بر اقتصاد مقاومتی در سال جدید بیان داشت: بخش عمده توقعاتی که رهبر انقلاب داشتند در سال 95 محقق نشد.

وی خاطر نشان کرد: ضمناً رهبر انقلاب برای پیش برد و پیگیری بحث های مهم، روی موضوعات تمرکز می کنند. لذا با تاکید مجدد رهبری در سال جدید تمام هم و غم مجموعه ها به این دو بخش مهم معطوف خواهد شود.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور گفت: انشاالله در سال 96 بسیج اصناف بر چهار محور استفاده از سرمایه بازاریان در بحث تولید، بحث تمرکز مالیات، کنترل قاچاق و واردات، و بحث های فرهنگ سازی تولید، عرضه و خرید کالای داخلی تمرکز خواهد داشت.

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.