شناسه : 363
امروز یکشنبه 1392/07/28 - 14:59
نویسنده : مدیر فنی
تجلی بصیرت در وصیتنامه شهدا:

دشمن مسامحه نمی‌کند/ توبه گرگ مرگ است

در نشست هفته گذشته حلقه صادقین، بخشی از وصیتنامه شهید «ذاکر عباسعلی» خوانده شد که ممکن نبودن سازش با دشمن را به‌زیبایی به تصویر می‌کشد.

به گزارش سازمان بسیج اصناف کشور، یکی از حاضران در نشست هفته گذشته حلقه صادقین، این بخش از وصیتنامه شهید «غلامرضا ذاکر عباسعلی» را خواند:

«روزی که دشمنان دست از سر شما برداشتند این نشانه ضعف آن‌ها نیست، این نشانه به انحراف کشیدن شماست و مطمئن باشید که از خط خارج شده‌اید. چون نمی‌شود در راهی که ما می‌رویم و آن‌ها هم از مقابل می‌آیند تصادفی روی ندهد. جز اینکه یک طرف مسامحه کند و آن‌ها مسامحه نخواهند کرد؛ چرا که توبه گرگ مرگ است.»

گفتنی است شهید «غلامرضا ذاکر عباسعلی» از رزمندگان غیور شهر شیراز بوده است.

در ادامه، مسئول سازمان بسیج اصناف کشور با اشاره به اینکه وقتی مرگ بر آمریکا در ایران باب شد، در عربستان اگر کسی می‌خواست چنین چیزی را به کسی بگوید باید درگوشی می‌گفت افزود: امروز مرگ بر آمریکا را دیگر فقط ملت ما نمی‌گویند؛ مرگ بر آمریکا را در کشورهای مسلمان دیگر می‌بینید، در کشورهای آفریقایی و آمریکایی و اروپایی هم می‌بینید.

محمدابراهیم کریمی با بیان اینکه در این شرایط که همه مرگ بر آمریکا می‌گویند عده‌ای ابوهریره زمان شده‌اند و برخی مسائل را به حضرت امام (ره) منتسب می‌کنند، به وصیتنامه امام اشاره کرد که چگونه چاره این اتفاقات را سال‌ها پیش از این کرده‌اند.

وی افزود: دشمن‌شناسی از مواردی است که هم حضرت امام بر آن تأکید می‌کردند و هم حضرت آقا بر آن تأکید می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج اصناف کشور، با اشاره به شهادت حضرت مسلم بن عقیل خاطرنشان کرد: عبیدالله بن زیاد با ابزار تطمیع و تهدید، بین مردم کوفه و ولی زمان، حضرت سیدالشهدا (علیه‌السلام)، فاصله انداخت.

کریمی تأکید کرد: اگر گوش به فرمان ولی زمان باقی بمانیم مطمئن باشیم که علَم این انقلاب به دست امام زمان سپرده خواهد شد.

گفتنی است نشست حلقه صادقین، هر سه‌شنبه در محل ساختمان بسیج اصناف کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.