شناسه : 362
امروز یکشنبه 1392/07/21 - 18:00
نویسنده : مدیر فنی

کامیون‌های اصناف به داد تیپ رسید

در نامه نوشته بودم به مردم بگویید همان‌طور که بچه‌هایشان را فرستاده‌اند برای جنگیدن، باید همه مایحتاج را هم بفرستند؛ ما اینجا هیچ چیز نداریم.

به گزارش سازمان بسیج اصناف کشور، سردار جمشیدی، فرمانده دانشکده شهید مطهری بسیج، صبح روز شنبه در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی فرماندهان حوزه‌های بسیج اصناف کشور، ضمن خوشامدگویی به شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها و میهمانان حاضر در افتتاحیه، تأکید کرد که در شرایط کنونی، بسیج اصناف در خط مقدم حماسه اقتصادی قرار دارد.

 وی در ادامه با ذکر خاطره‌ای از سال‌های جنگ تحمیلی، نقش پررنگ اصناف در دفاع مقدس را یادآوری کرد:

سال 62 قبل از عملیات بدر، بعد از مطرح شدن طرح تشکیل تیپ‌های قدس، ما به دشت عباس رفتیم. شب رسیدیم. دشتی را به ما نشان دادن تمامش تپه ماهور. گفتند اینجا مکان تیپ است. گفتم کجا مکان تیپ است؟ اینجا که من چیزی نمی‌بینم! خندیدند که مگر خانه خاله است؟! اخویم همراهم آمده بود. نامه‌ای نوشتم، دادم به دست برادرم و گفتم قبل از خطبه‌ها برسان به دست امام جمعه. او همان شب ساعت 3 حرکت کرد. فردایش قبل از اینکه امام جمعه خطبه‌ها را شروع کند نامه را رسانده بود دستش. امام جمعه هم نامه را خوانده بود. من در نامه نوشته بودم به مردم بگویید همان‌طور که بچه‌هایشان را فرستاده‌اند برای جنگیدن، باید همه مایحتاج را هم بفرستند؛ ما اینجا هیچ چیز نداریم. بازاریان همانجا بعد از نماز جمعه در مصلی ستاد تشکیل داده بودند و تا غروب بیست تا کامیون از همه مایحتاج بار کرده بودند و برای ما فرستادند. کاروان، شب بعدش رسید و تا پایان عملیات بدر، یعنی تا سال 63، همان کاروان از ما حمایت کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.