شناسه : 3535
امروز چهارشنبه 1395/12/04 - 09:54
نویسنده : mozafari
رییس بسیج اصناف و بازاریان کشور:

ساماندهی کارگران پلاسکو در واحدهای تولیدی/ بنیاد مستضعفان اجاره بها 4 ماه اول قرارداد کاسبان پلاسکو در مجتمع نور را پرداخت می کند

رییس بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور با بیان اینکه ما اعلام کردیم کسانی که کارگر نیاز دارند اعلام کنند و گروه های خاصی اعلام نیاز کردند، گفت: اگر کارگرانی هستند که کار نیاز دارند و مشغول به کار نیستند نیز به این گروه ها مراجعه کنند تا مشغول به کار شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور به نقل از رازق، غلامرضا حسن پور در گفت و گو با خبرنگار «رازق» در مورد آخرین وضعیت کاسبان ساختمان پلاسکو واقدامات انجام شده در این خصوص، اظهار کرد: چند نقطه از تهران را به خسارت دیدگان ساختمان پلاسکو پیشنهاد دادند که در نهایت اتاق اصناف مجتمع نور را پیشنهاد داد و کسبه هم پذیرفتند. وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: بنیاد مستضعفان هم پذیرفت که اجاره چهار ماه اول قرارداد کسبه ساختمان پلاسکو اسکان داده شده در مجتمع نور را پرداخت کند. رییس بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور با تأکید بر اینکه بعد از این چهار ماه نیز اجاره مناسبی را توافق کردند که کسبه در مجتمع تجاری نور ماهانه پرداخت کنند، اضافه کرد: اگر جایی خلأیی احساس شد یا با کمبود مواجه بودند ما اعلام آمادگی برای رفع این کمبودها کرده ایم. حسن پور با اشاره به این موضوع که همچنان آماده ایم تا خلاء ها را در این قصه پر کنیم، تصریح کرد: در بحث مالیات هم جلسه ای با آقای بنی صفار داشتیم و تأکید کردیم همانطور که دولت اعلام کرد کلیه کسبه ساختمان پلاسکو در سال ۹۴ از معافیت مالی با توجه به مصوبه هیئت وزیران برخوردار شوند. وی با بیان اینکه ما اعلام کردیم کسانی که کارگر نیاز دارند اعلام کنند و گروه های خاصی اعلام نیاز کردند، افزود: اگر کارگرانی هستند که کار نیاز دارند و مشغول به کار نیستند نیز به این گروه ها مراجعه کنند تا مشغول به کار شوند. وی با تأکید براینکه خدمات ما صرف این نبود که بسیج انجام داده است بلکه خود مجموعه های صنفی این وظیفه را خوب انجام دادند، تصریح کرد: اگر کسی مسئله ای دارد مرجعه کند و حوزه بسیج اصناف در این رابطه اعلام آمادگی کرده است. رییس بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور با اشاره به این مطلب که بانک مرکزی می خواهد به کسبه ساختمان پلاسکو وام هایی بپردازد، اضافه کرد: تلاش داریم سود وام های بانکی برای کسبه پلاسکو را کاهش دهیم و توافق بانک مرکزی را بگیریم.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.