شناسه : 2883
امروز پنجشنبه 1395/09/11 - 13:38
نویسنده : mozafari
سردار نقدی:

بسیج دغدغه بازاریابی محصولات تولیدی داخلی را برطرف می‌کند

مسوول سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیج می‌تواند مبلغ کالای اختصاصی هر استان و منطقه باشد افزود: بسیج می‌تواند تبلیغ محصولات تولیدی استانی را بر عهده گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع سانی بسیج اصناف و بازاریان کشور به نقل از بسیج، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه بازدید از نمایشگاه "اقتصاد منهای نفت "گفت، با اشاره به اینکه تولید کنندگان مشکلاتی اعم از نبود سرمایه در گردش و دیرکرد تسهیلات را مطرح می کنند که دولت توجهی به آنها ندارد اظهار داشت: برپایی نمایشگاه های مختلف که برای معرفی محصولات مختلف کشوری صورت می‌گیرد زمینه ساز آشنایی مسوولان با ظرفیت عظیم در عرصه های اقتصادی بنگاه های زود بازده خرد و متوسط است.   وی با بیان اینکه بسیج، درصدد رفع مشکلات اقتصادی تولیدکنندگان برآمده است افزود: از آنجایی که کشورمان دارای پتانسیل سرشار از منابع ملی مهم و استراتژیک است که باید مورد توجه جدی قرار بگیرد از اینرو بسیج توانسته اقداماتی را همچون برگزاری نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی با عناوین و عملکرد متفاوت ، صورت دهد که جشنواره‌های مختلف، تجلیل و تقدیر از نخبگان اقتصادی از جمله آنها بوده و این گامی موثر برای معرفی و رشد هر چه بیشتر توانمندی‌های اقتصادی داخلی است.   سردار نقدی در ادامه بیان داشت: رهبری معظم انقلاب همواره تاکیداتی در زمینه فرآوری محصولات کشاورزی داشتند. لذا بسیج برای اینکه بتواند فرمایشات رهبری را اجرایی کرده و ضایعات محصولات کشاورزی را به حداقل برساند، رشد و توسعه صنایع تبدیلی را مدنظر قرار داده است که نقشی اثرگذار در توسعه کشاورزی و اقتصادی به بار خواهد داشت.    رییس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: بسیج در مبحث رشد صنایع تبدیلی اقدام به آموزش های لازم کرده تا تولیدکنندگان در نقاط مختلف کشور مهارت لازم برای فرآوری محصولات بومی را کسب کنند . علاوه بر اینکه انها می‌توانند درآمدزا بوده و اشتغالزایی فراهم و ضایعات محصولات را کاهش دهند.   سردار نقدی با تاکید بر اینکه بسیج رایزنی‌‌های لازم با بانک‌ها جهت ارائه تسهیلات با نرخ سود کمتر به تولیدکنندگان داشته افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته با بانک‎ها، تسهیلاتی ارزان قیمت در اختیار تولید کنندگان قرار گرفته است تا بتوانند بر پایه دریافت تسهیلات، واحد تولیدی خود را احیا و رونق دهند.   وی تصریح کرد: بسیج با سازمان‌ها و نهادهای اجرایی هم توانسته رایزنی داشته باشد تا مشکلاتی همچون استاندارد سازی و اخذ مجوز پروانه بهداشت با سرعت بیشتری در اختیار تولیدکنندگان قرار بگیرد این در حالی است که بسیج نقش حلقه واسط را داشته که از یکسو با نهادهای اجرایی مرتبط بوده و مشکلات تولیدکنندگان را مطرح کرده و از سویی دیگر امکاناتی را برای تولیدکنندگان فراهم آورده است.   سردار نقدی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که تولیدکنندگان به طور همیشگی با آن مواجه بوده اند، ضعف تبلیغات محصولات تولیدی برای مصرف کنندگان است. در این رابطه بسیج توانسته در زمینه تبلیغات نیز نقش موثری داشته و تا حد امکان بازاررسانی و بازاریابی محصولات تولیدی را فراهم کرده است.  

مسوول سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیج می‌تواند مبلغ کالای اختصاصی هر استان و منطقه باشد افزود: آنچه مهم به نظر می‌رسد آن است که هر استان بتواند محصول تولیدی خود را با نام استان و شهر مربوطه معرفی کرده و هر شهری دارای نام تجاری خاص خود باشد که بسیج در این زمینه نیز اقدامات تبلیغی مورد نیاز را انجام خواهد داد.

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.