شناسه : 2877
امروز چهارشنبه 1395/09/10 - 00:59
نویسنده : mozafari
استاندار اردبیل در یادواره شهید دیده بان:

رمز موفقیت انقلاب اسلامی در صحنه بودن مردم است

استاندار اردبیل گفت: رمز موفقیت انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل (ره) حضور اقشار مختلف مردم در صحنه است.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف و بازاریان کشور، مجید خدابخش در یادواره ملی شهید شاخص اصناف کشور در حسینیه ثارلله اردبیل با بیان اینکه ملت ایران با تقدیم هزاران شهید انقلاب اسلامی را بیمه کرده، تصریح کرد: شهدا شاهد بر اعمال و رفتار ما هستند و باید از برکات این انسان‌های زنده استفاده کنیم که این مهم با تبیین و ترویج سیره شهدا و رمزگشایی از دلایل شهادت آنها ممکن می شود.  

وی افزود: رمز گشایی این مهم که شهید دیده بان ها با وجود خدمت در ارتش چگونه با شروع جنگ در نقش پیشیبانی و تامین کننده تدارک راهی میدان کارزا می شود، برای نسل اول و دوم انقلاب مهم و برای نسل سوم چهارم انقلاب که جنگ را ندیده اند یک افتخار است چراکه این انسان‌ها اسوه‌ها و الگوهای جاودانگی باید تلقی شوند. .

استاندار اردبیل خاطر نشان کرد: تاریخ بشریت چنین انسان‌های مجاهدی را که در لبیک به ولایت فقیه همه هستی خود را تقدیم کردند به خود ندیده است به گونه ای که در دوران هشت سال دفاع مقدس از نوجوان13 ، پیرمرد 70ساله،معلم و روحانی گرفته تا کارگر و کارمند و شهری و روستایی، همه به میدان رزم آمدند تا اوج ایثار، اخلاص و جهاد را به نمایش بگذارند.

وی رمز موفقیت انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل (ره)را حضور اقشار مختلف مردم در صحنه دانست وگفت ؛ ملت ایران اسطوره ساز شدند و کار بزرگی را انجام دادند؛: باید چنین روحیه ایثارگرانه‌ای که هم فرزند و هم پدر شهادت را بر زنده ماندن ترجیح می‌دهند رمزگشایی شود تا نسل آینده انقلاب بیشتر با این اسوه‌های جهاد، ایثار و شهادت آشنا شود.

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.