شناسه : 2869
امروز یکشنبه 1395/09/07 - 17:33
نویسنده : mozafari
رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در یادواره شهید دیده بان:

هیچ‌کس به دادمان نمی‌رسد مگر خودمان/ برای اقتصاد چه کرده‌ایم

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در اردبیل گفت: دیدیم در برجام با ما چه کردند هیچ کس به داد ما نمی رسد مگر خودمان؛ باید تدین و امانت داری را در بین اصناف احیا کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف و بازاریان کشور، غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در یادواره ملی شهید شاخص اصناف کشور در اردبیل، گفت: پیام برگزاری یادواره برای شهدا این است که از شهدا درس و الگو بگیریم.

وی تصریح کرد: اگر شهید دیده بان امروز بود کلامش چه بود؟، یقینا این شهید یک حرف بیشتر نداشت و آن اینکه پشتیبان ولایت فقیه باشید؛ پشتیبانی از ولایت فقیه ای که محور اتحاد بین مسلمین است و تمام دنیا در مقابل بینش ایشان اظهار عجز می کند.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور افزود: پیام دیگرشهید دیده بان به بازاریان و کاسبان و توزیع کنندگان و تجار است، اینکه آیا فروختن کالای خارجی که مشابه داخلی دارد در شان یک بسیجی است؟

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی هر واحد صنفی در اقتصاد یک سنگر است و اصناف فرمانده جنگ اقتصادی و ما بسیجی ها در کنار آنها.

حسن پورگفت: نباید توپ را به زمین دولت انداخت خود ما به عنوان اصناف و بازاری در شرایط کنونی اقتصاد چه کرده ایم؟؛ زمانی اصناف، در دوران دفاع مقدس غذای گرم را تا پای سنگرها می بردند امروز نیز باید با روحیه سلحشوری و جهادی بتوانیم اقتصاد را روی پای خود نگه داریم.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور خاطر شان کرد: نگاه به برجام باید برگشت بخورد، دیدیم که در برجام با ما چه کردند هیچ کس به داد ما نمی رسد مگر خودمان؛ باید تدین و امانت داری را در بین اصناف احیا کنیم.

وی یادآور شد: اصناف و بازاریان بیش از 11 هزار  شهید تقدیم اسلام  کرده است که برای پاسداشت یاد و نام این شهدا از سال 89 برنامه یادواره، کنگره و سنت حسنه نامگذاری سال به نام شهدا  شروع شده است و تا سال 94 نیز شهیدان عراقی، لاجوردی، امانی، طیب و هاشمی از استان تهران و شهید «صادق حق گویان» از همدان به عنوان شهید شاخص سال 94 بسیج اصناف تعیین شد؛ امسال نیز شهید غلامحسین دیده‌بان از استان اردبیل به عنوان شهید شاخص اصناف در سال 95 معرفی شد.

در پایان مراسم از کتاب دیده بان سبلان که برای این شهید بزرگوار توسط کرامت مظفری نوشته شده است رونمایی شد.

[[{"fid":"3751","view_mode":"default","type":"media","link_text":null,"attributes":{"height":"480","width":"640","class":"media-element file-default"}}]]

[[{"fid":"3752","view_mode":"default","type":"media","link_text":null,"attributes":{"height":"480","width":"640","class":"media-element file-default"}}]]

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.