شناسه : 2806
امروز جمعه 1395/08/21 - 03:33
نویسنده : mozafari
غلامرضا حسن پور:

مناطق آزاد باید اصلاح شود/ حضور نیروهای ناظر بسیج اصناف

مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور گفت: استان هایی نظیر خوزستان و فارس که سطح وسیعی از مناطق را در اختیار دارند با نیروهای تربیت شد تحت کنترل هستند و به خوبی در کارهای نظارتی از پس آن برآمدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف و بازاریان کشور، غلامرضا حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور، درباره تازه ترین اقدامات بسیج اصناف در خصوص آموزش افراد متخصص برای نظارت مناطق آزاد گفت: به لطف خدا و پیگیری هایی که انجام شد توانستیم استان هایی که مناطق آزاد را دارا هستند، نیروهایی در غالب نیروهای بسیجی تربیت کنیم تا در مناطق آزاد به اندازه توانایی هایمان شرایط نابسامان را حل کنیم.

وی افزود: استان هایی نظیر خوزستان و فارس که سطح وسیعی از مناطق را در اختیار دارند با نیروهای تربیت شد تحت کنترل هستند و به خوبی در کارهای نظارتی از پس آن برآمدند.

حسن پور تصریح کرد: باید واقعیتی را اغراق کنیم که آن هم ایجاد رانت هایی است که مشخص نیست از سمت کی یا از طرف چه کسی هدایت می شوند و نیروهای ما هم متأسفانه در این مورد ناتوان بودند. واردات در این مناطق به‌قدری زیاد شده است که برای کنترل آن و سر وسامان دادن، زمان زیادی باید صرف کرد و نمی شود یک خواسته بزرگی از آن ها داشت.

رئیس سازمان بسیج اصناف در خصوص ساز و کار نحوه فعالیت مجموعه های تربیت شده که مناطق آزاد را کنترل و نظارت می کنند گفت: از طرف سازمان بسیج اصناف نامه ای به آقای ترکان، رئیس مناطق آزاد، زده شد که ایشان هم با اعلام همکاری مناطق آزاد، افراد آموزش دیده شد را به محل های مورد نظر فرستادند و نیروها فعالیت های خود را شروع کرده اند.

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.