شناسه : 2561
امروز شنبه 1395/06/13 - 10:12
نویسنده : mozafari
پروانه سلحشوری:

توليد نوشت افزارهای ایرانی علاوه بر نقش اقتصادي، داراي ابعاد فرهنگي نيز هستند

پروانه سلحشوری: توليد نوشت افزارها علاوه بر نقش اقتصادي، داراي ابعاد فرهنگي نيز هستند و هويت كودكان و نوجوانانمان را شكل می دهد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران و عضو کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به چهارمين نمايشگاه نوشت افزار با شخصیت ها و الگوهای ایرانی اسلامی که هم اکنون در حال برگزاری است، گفت: يكي از الگوهايي كه در اقتصاد مقاومتي مد نظر رهبر معظم انقلاب خودكفايي اقتصادي ما از طريق توليد كالا در داخل كشور است.

وی با بیان اینکه توليد نوشت افزارها علاوه بر نقش اقتصادي، داراي ابعاد فرهنگي نيز هستند، تاکید کرد: هر چه الگوهاي هويت بخش در فرهنگ ايراني و اسلامي ما بيشتر باشند، هويت كودكان و نوجوانانمان را بهتر ميتوانيم شكل دهيم در اين رابطه البته اين الگوها بايد در بين كودكان و نوجوانان مقبوليت داشته باشند تا خريد اين كالاها مورد استقبال قرار گيرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به اینکه درزمینهٔ های دیگری هم می‌توان این‌گونه نمایشگاه‌ها را برگزار کرد، تشریح کرد: علاوه بر اين موارد، به نظر می‌رسد در هنرهاي متفاوت می‌تواند از الگوها و اسطوره‌ها استفاده كرد و البته در حال حاضر هم در هنرهاي دستي کشور استفاده می‌شود و در ادبيات و نقاشي نيز این مسئله کاملاً" جاافتاده است.

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.