شناسه : 2541
امروز سه شنبه 1395/06/09 - 08:44
نویسنده : mozafari
الیاس حضرتی:

مجلس از ادغام اتحادیه های همگن استقبال می کند/ رفع موانع تولید در اولویت برنامه‌های مجلس

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی برای ادغام اتحادیه های همگن مصوبه خوبی است و مجلس از ادغام اتحادیه ها و تشکیل یک اتحادیه منسجم و مستقل استقبال می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف و بازاریان کشور،الیاس حضرتی به ضرورت رفع موانع تولید اشاره کرد و افزود: حمایت تولید از داخلی و رفع موانع تولید در اولویت برنامه های مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

وی ادامه داد: دغدغه اصلی نمایندگان این است که بتوانند فضایی را برای رشد تولید ملی ایجاد کنند . با رفع موانع تولید و سرمایه گذاری ، سرمایه گذاران اعتبار و ارزش بیشتری می یابند و از این طریق زمینه کارآفرینی و ایجاد فرصت های شغلی مهیا می شود.

حضرتی با اینکه با اجرای سیاست حمایت از تولید داخلی می توان تولید در استان‌ها را رونق داد، گفت: اختصاص تسهیلات رونق تولید را به دنبال دارد و دولت باید مشکلات نقدینگی واحدهای تولیدی را با پرداخت تسهیلات ارزان مرتفع سازد.

وی به برگزاری نشست هم اندیشی اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و هیات رئیسه اتاق اصناف ایران اشاره کرد و افزود: برای حل مشکلات حوزه اصناف جلسات متعددی را با مسئولان اتاق اصناف ایران داشتیم که امیدواریم با اصلاح برخی قوانین و مقررات، برای حل مشکلات اصناف به ویژه صنوف تولیدی گام های اساسی برداشت.

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.