شناسه : 2391
امروز جمعه 1395/05/15 - 23:43
نویسنده : mozafari
مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور مطرح کرد:

تبیین 13 راهکار اقتصاد مقاومتی در سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور

حسن پور گفت: این سازمان 13 راهکار اقتصاد مقاومتی تبیین کرده که متناسب با اهداف مورد نیاز جامعه باید مورد استفاده قرار گیرد و همچنین ظرفیت‌ها و نیازهای هر استان نیز باید شناسایی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور، غلامرضا حسن‌پوردر مراسم یادواره شهدای اصناف شهرستان قزوین که در مسجد آقا سیدعلی استان قزوین برگزار شد با اشاره به 4 ماه حرام سال قمری اظهار کرد: ماه ذی‌القعده ماه حضرت امام رضا‌(ع) است زیرا نخستین روز از ماه ذی‌القعده ولادت حضرت معصومه‌(س)، ششم ماه ذی‌القعده روز بزرگداشت حضرت احمد‌بن‌موسی‌(ع) برادر حضرت امام رضا‌(ع)، یازدهم ماه ذی‌القعده ولادت حضرت امام رضا‌(ع)، بیست‌ و سوم و بیست‌ و پنجم ماه ذی‌القعده نیز روز زیارت مخصوص امام رضا‌(ع) و سی‌ام ماه ذی‌القعده شهادت حضرت امام جواد‌(ع) است.

وی با اشاره به فرموده حضرت امام موسی‌کاظم‌(ع) در خصوص میلاد حضرت معصومه‌(س) عنوان کرد: دختری به‌ دنیا خواهد آمد که همه شیعیان به واسطه وجود آن حضرت وارد بهشت می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور افزود: کسی که با حب آل و آل‌محمد(ص) از دنیا برود شهید محسوب می‌شود و در همین راستا باید در این مجاهدت در مسیر شهدا قرار گرفت.

حسن‌پور با بیان اهمیت صداقت و راستگویی تصریح کرد: در روز قیامت تاجر راستگو همراه با صدیقان و شهدا محشور می‌شوند و باید راستگویی و صداقت در کار و تجارت وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دشمنان با روش‌های مختلف به اقتصاد کشور آسیب می‌زنند در همین راستا نقش بازاریان و اصناف برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی بسیار ضروری و تأثیرگذار است.

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور یادآور شد: در این سازمان 13 راهکار اقتصاد مقاومتی تبیین شده که باید متناسب با اهداف مورد نیاز جامعه مورد استفاده قرار گیرد و باید ظرفیت‌ها و نیازهای هر استان شناسایی شود.

حسن‌پور تصریح کرد: سه کارگروه ملی طلا‌ و جواهر، کارگروه ملی نساجی و پوشاک و کارگروه ملی لوازم خانگی در سازمان بسیج اصناف تشکیل شده است.

وی با اشاره به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و افزایش سطح فروش بازاریان خاطرنشان کرد: بازاریان و کسبه‌ای که کالاهای ایرانی می‌فروشند تشویق شده و شامل تخفیف مالیاتی قرار می‌گیرند.

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور مطرح کرد: در این زمینه با بانک مرکزی و اداره دارایی همکاری می‌شود.

حسن‌پور با اشاره به وجود 400 شهرستان در کشور عنوان کرد: تلاش می‌شود در هر شهرستان 5 کارگاه در راستای افزایش تولیدات راه‌اندازی شود.

 

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.