شناسه : 2373
امروز یکشنبه 1395/05/03 - 21:18
نویسنده : mozafari
رئیس سازمان بسیج اصناف:

تمرکز بسیج اصناف بر اقتصاد مقاومتی است/ ایجاد پایگاه مقاومت در اتحادیه ها از سوی بسیج اصناف

رئیس سازمان بسیج اصناف: بر اساس فرمایشات و نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری، تمرکز این سازمان بر اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور،جلسه هم اندیشی اقتصاد مقاومتی درشهرستان دماوند با حضور حسن پور رئیس بسیج اصناف و بازاریان کشور و روسای اتحادیه ها و هیئت رئیسه شهرستان دماوند برگزار گردید.

 حسن پور با بیان اینکه بسیج یک نیروی مردمی است که به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد، اظهار کرد: بسیج می‌تواند نقش اساسی در تمام عرصه‌ها ایفا کند؛ پس از پیروزی انقلاب اسلامی، اصناف و بازاریان نقش بسیار مهمی را در اقتصاد داشتند و با روحیه جمعی و تعاون توانستند کمک بسیاری را در آن زمان انجام دهند.

رئیس بسیج اصناف و بازاریان افزود: نقش آفرینی بسیجیان اصناف در چند بعد بوده است: اولین نقش‌آفرینی در بحث کمک به جنگ تحمیلی و دومین موضوع حضور در جنگ بوده که 11 هزار شهید اصناف را نیز به نظام جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.

حسن‌پور با بیان این که اکثر فرماندهان پایگاه‌های مقاومت در بسیج اصناف از بسیجیان این قشر هستند، گفت:یکی از کارهای بسیج اصناف ایجاد پایگاه مقاومت در اتحادیه ها می باشد.

وی با بیان اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل»، نام‌گذاری شده است، تصریح کرد: تمرکزاین سازمان بر اقتصاد مقاومتی است؛ نقش اصناف، بازاریان و به ویژه بسیجیان بسیار مهم است که چگونه منویات مقام معظم رهبری را جامه عمل بپوشانیم.

حسن‌پور درپایان گفت: برگزاری کلاس‌های آموزش فقه بازار برای کسب حلال یکی از اولویت های ما است تا اصناف و بازاریان با این موضوع آشنایی بیشتری پیدا کنند.همچنین اقامه نماز اول وقت در بازار، ترویج و تکریم عفاف و حجاب و دقت در فروش پوشاک از دیگر اقدامات فرهنگی به حساب می‌آید که به صورت گسترده آغاز شده است.

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.