شناسه : 2354
امروز دوشنبه 1395/04/28 - 11:23
نویسنده : mozafari

فصلنامه فرهنگی اجتماعی ویژه آرایشگاه های زنانه


چهارمین شماره از فصلنامه فرهنگی اجتماعی گلسا ویژه آرایشگاه های زنانه زمستان منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج اصناف کشور و بازاریان ، فصلنامه گلسا با صاحب امتیازی سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور و به مدیر مسئول غلامرضا حسن پور در موسسه فرهنگی تبلیغی بصیران عاشورایی تهیه و منتشر شده است.
در این فصلنامه به موضوعاتی چون: تاریخچه آرایش، زیبایی در آفرینش، احکام بانوان، دنیای مد، معدن طلای سرمایه داران، اولین جراحی زیبایی، استفاده ابزاری از زنان در مشاغل، قاچاق لوازم آرایشی، بانوان نمونه( سیده فاطمه خاموشی(طاهایی)) ، معرفی سایت مهرخانه و... می پردازد.
در قسمتی از این فصلنامه مطلب زیر بیان شده است: مقام معظم رهبری می فرمایند:(( به اعتقاد من، گرایش به سمت مد گرایی و تجمل گرایی و تازه طلبی و افراط در کار آرایش و نمایش در مقابل مردان، یکی از بزرگترین عوامل انحراف جامعه و انحراف زنان ماست.در مقابل این ها، خانم ها بایستی مقاومت کنند. آن ها برای این که از زن، آن چنان موجودی به وجود بیاورند که مورد نظر خودشان است، محتاج این هستند که دائما مد درست کنند و چشم ها و دل ها و ذهن ها را به همین چیز های ظاهری و کوته نظرانه مشغول کنند. کسی که به این چیزها مشغول شد، کی به ارزش های واقعی خواهد رسید؟ مجال پیدا نمی کند برسد. زنی که در فکر باشد از خود وسیله ای برای جلب نظر مردان بسازد، کی فرصت این را پیدا خواهد کرد که به طهارت اخلاقی فکر کند و بیندیشد؟))

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.