شناسه : 2345
امروز دوشنبه 1395/04/28 - 11:02
نویسنده : mozafari
عباس دست طلا: هنوز هم سرباز رهبرم

از پاسداری های شبانه در شب های انقلاب تا تعمیر ماشین آلات جنگی

عباس دست طلا از بازاریان انقلابی با اشاره به فعالیت های بازاریان تهران در دوران پیروزی انقلاب، گفت: بخاطر تعداد محدودی مخالف نظام و عده ای وطن فروش نمی توان قید مملکت، نظام و شهدا را زد من هنوز هم در این سن و سال سرباز رهبر هستم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج اصناف کشور، به نقل از رازق، عباس باقری معروف به عباس دست طلا  با وجود بیماری و طی مراحل درمان خود در بیمارستان در گفتگو با خبرنگار «رازق» با بیان خاطراتی از دوران شکوهمند انقلاب اسلامی و نقش بازاریان در این دوران، اظهار کرد: در صنف تعمیرکاران در زمان قبل از انقلاب و در دوران مبارزات انقلاب اسلامی برابر طاغوت  فعالیت می کردیم.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: محمد رضا پهلوی در زمانی که خروش مردم به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی در جبهه استکبار ستیزی در حال شکل گیری بود در روز های نزدیک به ۲۲بهمن حکومت نظامی اعلام کرد و امام خمینی در ان شب ها و روز ها اعلام کرد که حکومت نظامی رژیم طاغوت قانونی نیست و ملت ایران حکومت نظامی را شکستند.

این بازاری انقلابی با اشاره به فعاایت های انقلابی خود در آن دوران خود را قطره ای از دریای بیکرانه ملت ایران به رهبری امام راحل در شکل گیری انقلاب اسلامی برشمرد و اضافه کرد: ملت ایران به فرمان امام به خیابان ها ریختند و حکومت نظامی شکسته شد.

باقری در بخشی از خاطرات خود به پاسداری های شبانه در زمان حکومت نظامی اشاره کرد و گفت: شب ها پاسداری می دادیم تا انقلاب اسلامی ظهور کرد و رژیم طاغوت از بین رفت  بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هم در جریان نفت رسانی به مردم فعال بودیم.

وی افزود: در زمان جنگ وقتی که فرودگاه تهران را دشمن بمباران کرد، اسم نویسی ها برای حضور در جبهه آغاز شد و ما هم ثبت نام کردیم و به جبهه رفتیم.

باقری از نگارش کتابی با عنوان «عباس دست طلا» خبر داد و بیان کرد: این کتاب را در بیان خاطرات دوران دفاع مقدس نوشته اند.

وی گفت:  طی تقسیماتی که انجام دادند به جبهه کرمانشاه رفتیم و در اهواز هم در بحث فنی و تعمیرات خدمات رسانی می کردیم.

این بازاری انقلابی   با بیان اینکه ۵۶نفر در حوزه فعالیت فنی در جبهه جنگ تحمیلی توسط ما اضافه شدند، تصریح کرد: سه راه خرمشهر یک تعمیرگاه بود که در آن مشغول کار و فعالیت بودیم زیرا انهدام ماشین آلات جنگی در دفاع مقدس در جبهه ها زیاد بود و شب ها چراغ خاموش می رفتند و تصادف زیاد اتفاق می افتاد.

عباس دست طلا با تاکید براینکه کار را در جبهه ها زمین نمی گذاشتیم، ابراز کرد: انقلاب اسلامی ایران از ارزش های بسیار بالایی برخوردار بود زیرا اگر ارزشی نداشت بر پای خود نمی ایستاد و اقتدار امروز را نداشت.

این بازاری انقلابی با اشاره به اینکه ملت ایران همیشه در صحنه هستند، گفت: اگر امروز اعلام کنند که فردا راهپیمایی است ، موج گسترده ای از مردم به خیابان ها آمده و همانند گذشته ندای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل را سر می دهند.

وی ادامه داد: ملت ایران گوش به فرمان ولی امر مسلمین امام خامنه ای عزیز نایب امام زمان (عج) دارند و مطیع رهبر بوده و انقلاب اسلامی خود را دوست دارند.

باقری در خاتمه خاطر نشان کرد: بخاطر تعداد محدودی مخالف نظام جمهوری اسلامی و عده ای وطن فروش که نمی توان قید مملکت و نظام و شهدا را زد من هنوز هم در این سن و سال سرباز رهبر هستم.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.