شناسه : 2339
امروز دوشنبه 1395/04/28 - 09:28
نویسنده : mozafari

اقدامات صورت گرفته در کارگروه اقتصاد مقاومتی بسیج اصناف و بازاریان کشور

با توجه با تاکیداتی که مقام معظم رهبری بر روی عملی کردن اقتصاد مقاومتی داشته اند بسیج اصناف و بازاریان کشور با تشکیل کارگروه های مختلف پا به عرصه عملی کردن اقتصاد مقاومتی گذاشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور،در پی نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب  به عنوان اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل سازمان بسیج اصناف کشور اول سال کار گروه اقتصاد مقاومتی خود را با حضور اقتصاد دانها، بازاریان، تجار و اساتید دانشگاه تشکیل داد و تا کنون بیش از چهل جلسه برگزار کرده است.

همچنین ذیل کارگروه اقتصاد مقاومتی اصناف و بازاریان در حال حاضر دو کارگروه تشکیل شده است.

کارگروه رسانه و فرهنگ به ریاست دکتر باطبی مشاور مدیر شبکه 5 سیما و رئیس سابق شبکه بازار که در این کارگروه فعالان فرهنگی و هنری ازجمله مستند سازان،فیلمسازان و اهالی تئاتر حضور دارند.

اولین جلسه از این کارگروه برگزار گردید و ضمن بیان دیدگاهها و طرح های مختلف مقرر شد تمام اعضا طرح های خود را در اسرع وقت به کارگروه تقدیم کنند تا بعد از تصمیم گیری جهت اجرا اقدام شود.

کارگروه طلا و جواهر هم دومین کارگروه تشکیل شده است، با توجه به گستردگی صنعت طلا و جواهر در کشور و قدمت آن این کارگروه با حضور برخی از تولید کنندگان و توزیع کنندگان تشکیل شده وتا کنون سه جلسه آن برگزار شده است.

در این کارگروه ضمن بررسی راه های دفع موانع تولید در این صنف پیشنهاداتی جهت گسترش تولید و بحث صادرات ارائه گردیده و مقرر شد جلساتی با اداره استاندارد و گمرک بانک مرکزی به صورت جداگانه با حضور اعضای این کارگروه برگزار گردد.

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.