شناسه : 2122
امروز یکشنبه 1391/12/06 - 17:43
نویسنده : مدیر فنی
سردار فضلي:

بايد اقتصاد مقاومتي از شعار به شعور برسد/ بسيج و سپاه مكمل يكديگرند

جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت:بايد اقتصاد مقاومتي را كه رهبر دلسوز انقلاب امر فرمودند از شعار به شعور برسانيم كه در اين حيطه اصناف نقشي راه گشا ايفا مي كنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه قدس گیلان به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج، سردار علي فضلي در همايش تجليل از پيشكسوتان و خيرين اصناف كشور كه در سالن همايش مجتمع اداري اصناف با حضور جمعي از بسيجيان و اعضاي صنوف گوناگون برگزار شد اظهار كرد: نقش اصناف در پيروزي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس بر هيچ كس پوشيده نيست.
وي افزود: نقش اصناف هميشه در كنار مجاهدت هاي شهدا و امام راحل انقلاب در دوران قبل و بعد از انقلاب به صورت پر رنگ ديده مي شود.
جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفين بيان كرد: اصناف، قوه محركه انقلاب هستند و در هنگام بروز هر مشكلي اصناف براي بر طرف كردن آن در خط مقدم به صف ايستاده بودند.
وي تصريح كرد: حمايت هاي اصناف از امام خميني(ره) و آرمان هاي ايشان پيروزي انقلاب اسلامي را براي ما رقم زد تا ما بتوانيم اكنون با آسودگي خيال سي و چهارمين سالروز پيروزي انقلاب را جشن بگيريم. *ايران اسلامي پشتيباني قوي براي جهان اسلامي
سردار فضلي با بيان اينكه رويكرد جهان پس از پيروزي انقلاب نسبت به ايران تغيير يافت تاكيد كرد: امروز جايگاه انقلاب ما در تمام جهان به وي‍ژه جهان اسلام حساس تر شده است.
وي اضافه كرد: امروز جمهوري اسلامي ايران نقش نيرويي پشتيبان و قوي براي كشورهاي اسلامي منطقه به ويژه سوريه محسوب مي شود.
جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به اتحاد مستكبرين براي نابودي سوريه اذعان كرد: مقاومت سوريه زماني حدود 24 ماهه را طي مي كند و هنگامي كه همه چيز رنگ ديگري به خود گرفت كه روحيه بسيجي به دفاع سوريه پيوست.
وي افزود: اگر بسيج را از انقلاب جدا كنيم چيزي از ريشه هاي انقلاب باقي نخواهد ماند.
سردار فضلي به برخي از سخنان رهبر معظم انقلاب در آذر ماه سال 87 اشاره و بيان كرد: هر كسي كه قلبش براي اسلام به تپش بيافتد بسيجي است. *بايد اقتصاد مقاومتي از شعار به شعور برسد
وي در بخش ديگري از سخنان خويش به وضعيت امروز كشور اشاره و اظهار كرد: بايد اقتصاد مقاومتي را كه رهبر دلسوز انقلاب امر فرمودند از شعار به شعور برسانيم كه در اين حيطه اصناف نقشي راه گشا ايفا مي كنند.
جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفين نقش اصناف را در اجراي طرح هاي گوناگون در كشور بسيار پر رنگ دانست و گفت: اتحاديه اصناف در كشور مي توانند همان تحولي كه در عمليات والفجر ايفا كردند را يك بار ديگر ايجاد كنند.
وي اضافه كرد: براي عمليات والفجر نيازمند تراكتور بوديم كه با اعلام امام جمعه گچساران ميان روستاها در زماني كه تراكتور مورد نياز روستاييان بود آنان كارهاي خود را تعطيل كرده و 44 تراكتور براي ما فرستادند.
سردار فضلي با بيان اينكه اگر مردم و اصناف نبودند هرگز جنگ به پيروزي نمي رسيد تصريح كرد: دولت نمي توانست به تنهايي از عهده جنگ و هر آنچه كه براي جنگ لازم بود بر بيايد و كمك هاي مردمي موجب شد كه بتوانيم جنگ را به نحو شايسته اي به پايان برسانيم.
وي در بخش ديگري از سخنان خود به حركت بازاريان پس از پيروزي انقلاب اشاره كرد و ابراز داشت: پس از اينكه دشمنان نسبت به هتك حرمت به پيامبر گرامي اسلام(ص) اقدام كردند بازاريان به احترام پيامبر عظيم الشان اسلام(ص) بازار را تعطيل كردند. * سپاه و بسيج مكمل يكديگر هستند
جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفين خاطرنشان كرد: بسيج و سپاه مكمل يكديگر هستند و هر يك نباشند ديگري نمي تواند كاري از پيش ببرد.
وي در بخش پاياني سخنان خود تاكيد كرد: اقتصاد مقاومتي تحولي بزرگ در اقتصاد كشور به وجود مي آورد كه بايد اين امر را هرچه زودتر عملياتي كنيم.

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.