شناسه : 1950
امروز یکشنبه 1391/12/06 - 12:48
نویسنده : مدیر فنی

اولین یادواره شهدای اصناف شهرستان تویسرکان

اولین یادواره شهدای اصناف شهرستان تویسرکان در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد .

به گزارش پايگاه اطلاع رساني سپاه انصارالحسين(ع) همدان،مسئول بسیج ورزشکاران استان همدان در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد وخاطر شهدا، مفهوم جنگ در ایران اسلامی را متفاوت با معنای آن در دیگر کشورها دانست.

علیرضا شمسی پور با اشاره به اینکه ۸ سال جنگ ایران اسلامی با دشمنان اسلام در حقیقت دفاعی مقدس بود افزود: آن فداکاریها، جان نثاری ها، از خودگذشتگی ها، جنگ تن با تانک ها و تحمل گرمای شدید مناطق جنگی جنوب، آن معبر بازکردن ها با جسمان پاکشان ،آن هم توسط رزمندگان نوجوان و جوان، همه و همه نمایی مقدس به این ۸ سال جنگ داد و جنگ را به دفاعی مقدس تبدیل کرد.

شمسی پور بیان کرد: نیروهای ایران اسلامی در سنین پایین وبدون تجربه کافی در جنگ های نظامی و با کمترین امکانات در جنگی تمام عیار با رژیم بعث عراق وارد شدند. جنگی که ۵۴ کشور جهان عراق را از لحاظ تسهیلاتی و اعزام نیرو یاری می کردند.وی تأکید کرد این عشق به جانبازی در راه خدا و ولایتمداری و صدها دلیل دیگر به جنگ ما جلوه ای مقدس داد و تمام معادلات دشمنان اسلام را برهم زد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان این که سران کفر جهانی برای پیشبرد مقاصد شومشان ایران را تهدید به جنگ می کنند، خاطر نشان کرد: اگر آنان قدرت و توانایی جنگ با ایران اسلامی را داشتند مطمئن باشید این چند سال از جنگ با ایران دریغ نمی کردند و آنان هرگز توان و جرأت رویارویی با کشور اسلامی مان را ندارند و این هیاهوها صدای طبلی است تو خالی.

وی ادامه داد: آمریکا و دیگر ایادی استکبار جهانی خوب می دانند در صورت حمله به ایران نه تنها موفق نمی شوند بلکه بهترین فرصت برای نابودی کامل اسراییل را به دست خودشان تقدیم به ایران اسلامی می کنند.

شمسی پور در ادامه برگزاری چنین یادواره هایی را فرصتی مناسب برای ادای دین به خانواده های شهدا و جانبازان دانست و عنوان کرد: تمام ارزش و افتخار ما به خاطر خون پاک شهدا و ایثارگری ها و فداکاریهای مخلصانه آنان است.

وی افزود: این فرصت ها را غنیمت بشمارید زیرا روزی فرا می رسد که در این یادواره ها چهره های نورانی پدران و مادران شهدا را نخواهیم دید تا از نزدیک از وجودشان بهره مند شویم.

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.