شناسه : 1656
امروز سه شنبه 1394/08/12 - 10:36
نویسنده : مدیر فنی
بیانیه اصناف و بازاریان سیستان و بلوچستان به مناسبت 13 آبان

آمریکا دشمن شماره یک جمهوری اسلامی است/ افشای جنایات جاری آمریکا در منطقه/ تبیین سابقه دشمنی با آمریکا از نیازهای هدایت گر نسل جوان است.

سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان طی بیانیه ای تاکید کرد: آمریکا دشمن شماره یک جمهوری اسلامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف استان سیستان و بلوچستان، سازمان بسیج اصناف سپاه سلمان سیستان و بلوچستان به مناسبت 13 آبان بیانیه ای صادر کرد و طی آن اعلام داشت: انقلاب اسلامی ایران را می توان به جرات تجلی تمام نمای استکبار ستیزی و آزادی به معنای نفوذ در رفتار ملت ها و کشورهای دنیا بدون تهدید و ارعاب به شمار آورد. چه کسی می تواند جنایات آمریکای پلید را در حق ملت ایران آن هم بعد از انقلاب تا کنون نادیده بگیرد؟ این جرثومه فساد و استکبار به قدری بر ملل مظلوم جهان جنایت مرتکب شده که در یک روز و چند روز و همچنین در سطح یک کنفرانس و دادگاه نمی شود موارد نقص و جنایاتش را احصا کرد. آری امروز محاکمه سران جنایت کار به دست مردم جهان در حال انجام است و ما اصناف، بازاریان و بسیجیان این قشر پیرو خط امام و رهبری در اقصی نقاط ایران عزیز با زبان و قلبی ولایی اعلام می داریم که در روز 13 آبان صدای عدالت خواهی و استکبار ستیزیمان را به گوش جهانیان خواهیم رساند و تا تسخیر تمامی لانه های جاسوسی آمریکا و استکبار جهانی در بلاد اسلامی آنی و لحظه ای آرام نمی گیریم. تقارن 13 آبان با ماه حزن و اندوه حسینی یک فرصت تاریخی و معنا دار برای تجلی بخشیدن اهداف نهضت کربلا و آرمانهای عاشورایی انقلاب اسلامی ایران در مقطع حساس کنونی قلمداد می شود و در شرایطی که جمهوری اسلامی ایران در فرایند مذاکرات هسته ای با 1+5 در موقعیتی بسیار حساس و سرنوشت ساز قرار گرفته است، دشمنان انقلاب و ملت ایران بایستی بدانند راهبرد نرمش قهرمانانه تنها فرصتی برای اعتماد سازی از موضع عزت، حکمت و مصلحت بوده و هرگز منتهی به کوتاهی در برابر حقوق مسلم هسته ای و آنچه به عنوان خطوط قرمز از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ترسیم شده نخواهد بود. تبیین سابقه دشمنی های آمریکا و اقدامات خصمانه دولتمردان ایالات متحده آمریکا و دیگر شرکای کاخ سفید در جبهه سلطه و استکبار علیه ایران از ضروریات مستمر تاریخی و نیازهای هدایت گر نسل های جوان این مرز و بوم بوده و نقد سیاست های کاخ سفید و بیان چرایی نفرت ملت ایران از دولت آمریکا و افشای جنایات جاری ایالات متحده آمریکا در منطقه که در پوشش ائتلاف ضد داعش و در راستای امنیت سازی برای رژیم جعلی صهیونیستی صورت می پذیرد چهره دروغین و غیر قابل اعتماد آنان را آشکار و ملت و مسئولان نظام را در قبال رویکردها و رفتارهای آنان به مانند گذشته به هوشیاری، هوشمندی و درایت فرا می خواند. ما بسیجیان و جامعه اصناف و بازار استان سیستان و بلوچستان با گرامی داشت یاد و خاطره امام (رضوان الله تعالی علیه) و شهیدان همیشه جاوید انقلاب اسلامی و دعوت از آحاد ملت ایران اسلامی برای حضور در حماسه سیزدهم آبان ماه " روز ملی مبارزه با استکبار جهانی" اعلام می داریم: ملت ایران به تاسی از وصایای الهام بخش حضرت امام (ره) و رهنمودهای آمریکا را دشمن شماره یک انقلاب اسلامی دانسته و با حفظ وحدت و انسجام ملی و همراهی و حمایت از دیپلماسی فعال، هوشمند و انقلابی اجازه عرض اندام به جبهه استکبار و معاندین نظام نداده و در صورت هر گونه خطای محاسباتی درس سخت و پشیمان کننده ای به آنان خواهیم داد. انتهای پیام

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.