شناسه : 1349
امروز دوشنبه 1395/03/17 - 16:41
نویسنده : مدیر فنی

کسبه حامی تولید داخل شناسایی و تقدیر می‌شوند

مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان تهران بزرگ با اشاره به برنامه های این سازمان برای تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: یکی از طرح های در دست اجرا در سال جاری شناسایی و تقدیر از کسبه ای است که برای تقویت تولیدات داخلی نهایت تلاش خود را به کار می گیرند.

به گزارش روابط عمومی  سازمان بسیج اصناف و بازاریان از تهران بزرگ؛ سرهنگ پاسدار جواد خسروی مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان تهران بزرگ با اشاره به برنامه های این سازمان برای تحقق شعار سال اظهار کرد: بسیج اصناف می تواند با الگو گیری از بیانات مقام معظم رهبری در بحث استفاده از ظرفیت های داخلی و پویایی اقتصادی و مقابله با ورود کالاهای غیر مجاز و قاچاق به داخل کشور کمک شایانی کند.
وی یادآور شد: همان گونه که اصناف در هشت سال دفاع مقدس با جان و مالشان انقلاب را یاری کردند، امروز نیز با پایبندی به نظام و انقلاب و در راستای فرامین مقام معظم رهبری در راه خود استوار هستند.در حال حاضر دشمن وحدت ملی و یکپارچگی ملت ایران و همچنین ایمان و باورهای دینی مردم را هدف گرفته است و قصد تخریب روح امید و سازندگی مردم را دارد.
مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان اعلام کرد: اصناف بدنه اصلی نظام توزیع کالا در کشور هستند و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی از جمله مهم ترین وظایف بسیج اصناف است به همین منظور یکی از اقدامات اجرایی در سال 95 حمایت از تولیدات داخلی و کالای ایرانی خواهد بود.
خسروی از شناسایی کسبه امین و معتمد صنوف خبر داد و افزود: یکی از طرح های در دست اجرا در سال جاری شناسایی کسبه معتمد و امین و در عین حال کسبه ای که برای تقویت تولیدات داخلی نهایت تلاش خود را کرده اند خواهد بود که طی مراسمی از ایشان تقدیر به عمل خواهد آمد.
مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان تهران بزرگ گفت: از دیگر اقدامات اجرایی در سال جاری شناسایی واحد های تولیدی نیمه فعال  و غیر فعال صنفی است که با رکود و نگرانی مواجه شده است ؛ درصدد هستیم بتوانیم با کمک مسئولان مربوطه نسبت به احیا و تقویت این واحد های صنفی گامی موثر برداریم.
وی از تشکیل جلسات متعدد کارگروه اقتصاد مقاومتی در سپاه تهران خبر داد و اذعان داشت: از سال گذشته و با ابلاغ شعار سال جدید توسط مقام معظم رهبری کارگروه تخصصی اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج اصناف و بازاریان تهران بزرگ با حضور صاحب نظران ، مسئولین اتاق اصناف ، اتحادیه های موثر و مسئولین سازمان صنعت و معدن تشکیل شد.
مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه تهران یادآور شد: ازجمله اقدامات این سازمان در راستای اقتصاد مقاومتی تولید قارچ دکمه ای است که روزانه حجم قابل توجهی برداشت و با نرخی قابل قبول به بازار عرضه می شود.
وی در پایان تاکید کرد: اصناف در مباحث اقتصاد کشور می تواندالگوی خوبی برای جامعه باشد چرا که کسبه و بازاریان در بطن اقتصاد جامعه بوده و با همه اقشار ارتباط نزدیک و تاثیرگذاری دارند. ما در گذشته با گذر از 8 سال دفاع مقدس و نابرابر و هم اکنون در مقابله با یک جنگ اقتصادی فرهنگی هستیم که نیاز به جهاد همگانی دارد بنابر این لازم است از تمام ظرفیت های کشور برای بهبود وضعیت اقتصادی استفاده نماییم تا بتوانیم با عبور از این معبر، منویات مقام معظم رهبری را تحقق بخشیم.

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.