شناسه : 1017
امروز پنجشنبه 1395/02/30 - 14:00
نویسنده : مدیر فنی
عصر دیروز اتفاق افتاد؛

تجمع بازاریان اردبیل در محکومیت دیدار فائزه هاشمی با سران بهائیت

در پی منتشر شدن عکسی از دیدار فائزه هاشمی با اعضای ارشد فرقه بهائیت بازاریان وکسبه اردبیل با تجمع و با بیانیه ای به مخالفت با این اقدام پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف اردبیل، در چند روز گذشته عکسی از فائزه هاشمی همراه با برخی از اعضای ارشد فرقه بهائیت در رسانه های مختلف پخش شد که  واکنش های زیادی را در پی داشت. بر همین اساس اصناف و بازاریان اردبیل نیز در واکنش به این اقدام، با تجمع در مسجد جامع اردبیل و صادر کردن بیانیه ای به مخالفت با چنین رفتارهایی پرداختند.

در متن این بیانیه امده است؛ بسمه تعالی بیانیه اصناف و بازاریان استان اردبیل باید پرسید که بیت‌العدل یا مقر فرماندهی بهائیت در اسرائیل چه می‌کند و آیا همکاری با چنین شبکه‌ای خلاف امنیت کشور ما نیست؟! در ادامه طرحهای نقش برآب دشمنان دین اسلام و در کشوری که منور به عشق امام زمان (عج) میباشد بار دیگر فرزند کوچک یکی از درس خوانده های علوم اسلامی جناب آقای هاشمی رفسنجانی در اقدامی عامدانه با عناصر فرقه ضاله بهائیت، فرقه ای که همسنگر هم جنسبازان و پیاده نظام دشمنان انقلاب اسلامی استفرقهای که دست‌سازاستعماروعواملسرویس‌هایبیگانهاست،دیداری صمیمانه داشته و متاسفانه از این اقدام ضددینی خود نیز ابراز ندامت نکرده اند . متاسفانه در ادامه این همه دشمنی های آشکار و پنهان دشمنان انقلاب اسلامی و مزدوران داخلی شان، این بار خانم فائزه هاشمی رفسنجانی با زیر پا گذاشتن مبانی اعتقادی اسلام ضمن دیدار با عناصر فرقه ضاله بهائیت آشکارا راه خود را از مسیر روشن،عزتمندانه و صراط مستقیم انقلاب اسلامی جدا نموده و تاسفبارتر اینکه از سوی پدر بزرگوارشان قاطعانه هیچ برخورد جدی دریافت نکرده است. اینک باید به اینان مواردی را متذکر شد، باشد که نجات یابند: 1-آیا داستان حضرت نوح(ع)را فراموش کرده اید؟ چراقاطعانه، از فرزندانتان که با بدان نشستند اعلان برائت نمیکنید؟ 2- آیا هنوز باور ندارید که تنها اسلام آوردن و انقلاب کردن شرط لازم و کافی نیست بلکه مسلمان ماندن و انقلابی و در خط انقلاب اسلامی ماندن مهمتر است؟ 3- آیا هنوز باور نکرده اید که طی چندین سال اخیر، فرزندان شما نیزدر جبهه مخالفین نظام مقدس اسلامی و مردمی ایران قرار گرفته اند ؟ ما اصناف و بازاریان به عنوان اولین پرچمداران نهضت امام خمینی (ره) و حامیان ولایت فقیه و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، اقدام ساختار شکنانه و مشکوک فائزه هاشمی‌رفسنجانی، یعنی دیدار او با سران فرقه ظاله بهائیت و همچنین دفاع مکرر از این دیدار را محکوم کرده واین اقدامات عامدانه و هنجارشکنانه را محکوم نموده،ازدولت محترم خواستاریم تا موضع خود را قاطعانه اعلان واز دستگاه محترم قضایی و دستگاههای امنیتی و ذیربط نیز خواستاریم برای جلوگیری از اینگونه اقدامات ضد دینی، با اینگونه افراد برخورد انقلابی و جهادی داشته باشند تا درس عبرتی برای دیگر یاوه گویان باشد. والعاقبه للمتقین بیانیه اصناف وبازاریان استان اردبیل

انتهای پیام

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.